Nabór – Wydarzenie na żywo dla kandydatów 13 maja 2021
13 maja 2021 r. na kanale Youtube odbędzie się wydarzenie na żywo, na którym firma Vulcan zaprezentuje proces rekrutacji do szkół ponadpodstawowych. Podczas prezentacji kandydaci dowiedzą się, jak wygląda tegoroczny harmonogram naboru, na co zwrócić szczególną uwagę, jakie dokumenty dostarczają kandydaci do szkół. Prowadzący przejdą również przez proces wyboru placówek oraz podpisywania elektronicznego wniosku.
Wydarzenie rozpocznie się 13 maja 2021 r. o godzinie 17:00, będzie trwać maksymalnie 90 minut.
Webinarium jest darmowe i dostępne dla wszystkich zainteresowanych bez żadnych ograniczeń. Webinar będzie udostępniony przez stronę rozprowadzającą www.vulcan.edu.pl/akcjarekrutacja, która przekieruje kandydatów na właściwe wydarzenie na serwisie YouTube.
Link do wydarzenia:
Wydarzenie rozpocznie się 13 maja 2021 r. o godzinie 17:00, będzie trwać maksymalnie 90 minut.
Webinarium jest darmowe i dostępne dla wszystkich zainteresowanych bez żadnych ograniczeń. Webinar będzie udostępniony przez stronę rozprowadzającą www.vulcan.edu.pl/akcjarekrutacja, która przekieruje kandydatów na właściwe wydarzenie na serwisie YouTube.
Link do wydarzenia:
Uczniowie naszej szkoły nie muszą sami zakładać kont w systemie naboru elektronicznego, konta są założone przez nas, czyli szkołę. Ósmoklasiści będą mogli logować się na swoje konta od 17 maja. Loginy i hasła dostaną od swoich wychowawców.